ستر درستیز قوای مسلح کشور در مراسم جنازه جانباختگان زلزله اخیر هرات شرکت کرد

web_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۲۱:۵
ستر درستیز قوای مسلح کشور در مراسم جنازه جانباختگان زلزله اخیر هرات شرکت کرد

حافظ محمد فصیح الدین “فطرت” ستر درستیز قوای مسلح امروز همراه با رئیس ارکان قول اردوی ۲۰۷ الفاروق به ولسوالی زنده جان ولایت هرات سفر کرد و در مراسم تشییع جنازه جانباختگان شرکت کردند و به خانواده های قربانیان زلزله روز گذشته تسلیت گفتند.

حافظ محمد فصیح الدین “فطرت” ستر درستیز قوای مسلح خطاب به آسیب دیدگان زلزله گفت: این یک آفت الهی و یک حادثه طبیعی است، ما خود را در این اندوه با شما شریک میدانیم و آماده هرگونه کمک با شما هستیم و تا زمانی که برای شما سر پناهی پیدا نکنیم آرام نخواهیم کرد.

همچنین افزود تمامی تیم های صحی، لوجستیکی و انجینری ما به منطقه رسیده اند و با تمام امکانات برای نجات هموطنان آسیب دیده تلاش می کنند؛ ستر درستیز قوای مسلح به خانواده های قربانیان زلزله اخیر کمک نقدی نیز نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

BACK TO NEWS