دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

web_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
د ملي دفاع سرپرست وزیر له هیواد څخه بهر میشتو هیوادوالو سره وکتل

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمودند.

این هموطنان مهمان مان در دیدار با سرپرست وزارت دفاع ملی با ارایه پیشنهادات شان برای یک کشور آباد و مترقی در خصوص حکومتداری خوب و  نیز آنچه را که طی این سفر به کشور از نزدیک مشاهده نمودند بر خلاف تبلیغات غربی ها از برقراری تامین امنیت سرتاسری، جریان پروژه های زیربنایی، تحکیم ثبات و سایر ابراز امیدواری نمودند.

در ادامه سرپرست وزارت ملی پس از شنیدن سخنان احساسمندانه و پیشنهادات این هموطنان، افعانستان را خانه مشترک همه افغان ها دانسته گفت: مشکلات که در برخی مسایل وجود دارد به زودی حل خواهد شد؛ اما هیچ چیز فراتر از امنیت نبود که امروز به نصرت اللهی و با فداکاری های مردم مان در این سرزمین نازل شده است شکرانه آن را بجا آوریم و به استفاده از این فرصت برای رفاه و پیشرفت وطن خویش سهیم شویم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS