لوی درستیز قوای مسلح در سفر به قندهار هدایت داد تا طرح و پلان های جدید امنیتی و عملیاتی تطبیق گردد

s.mohmand
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۴
 لوی درستیز قوای مسلح در سفر به قندهار هدایت داد تا طرح و پلان های جدید امنیتی و عملیاتی تطبیق گردد

سترجنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح امروز به قندهار رفت.

لوی درستیز با برید جنرال هیبت الله علیزی قومندان قول اردوی عملیات های خاص، دگرجنرال فهیم رامین قومندان قول اردوی هوایی و بریدجنرال شفیق الله رسولزی قومندان قول اردوی ۲۰۵ اتل، جنرالان و افسران دیدار کرده و پلان های جدید امنیتی و عملیاتی را بیان کرده و هدایت داد تا در راستای تطبیق این پلان ها به گونه جدی اجراات کنند.

نیروهای دفاعی و امنیتی در عملیات های اخیر در ولسوالی های قندهار تلفات بسیار سنگین را به دشمن وارد کرده و ساحات و‌ اراضی گسترده را از وجود تروریستان پاکسازی کردند.

لوی درستیز قوای مسلح از دستاوردهای نیروهای دفاعی و امنیتی در کندهار به خصوص در ولسوالی های ارغنداب، ژیری، دند و میوند تقدیر و ستایش نموده و تاکید کرد که تلاش های نیروهای دفاعی و امنیتی در راستای دفاع از جان و مال مردم باید بیشتر از پیش گردد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

BACK TO NEWS