فراغت ۳۰۰ تن مجاهدین با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح در فرقه ۲۱۹ عمر ثالث برگزار شد

s.mohmand
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۱ - ۲۱:۲۴
فراغت ۳۰۰ تن مجاهدین با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح در فرقه ۲۱۹ عمر ثالث برگزار شد

۳۰۰ تن مجاهدین لوای اول فرقه ۲۱۹ عمر ثالث، پس از سپری نمودن یک دور تعلیمات "سه ماهه" نظامی، مسلکی و عقیدتی امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری فصیح الدین فطرت لوی درستیز قوای مسلح، مولوی امان الدین منصور والی بدخشان، مسولان نظامی و ملکی، علما، مجاهدین و سایر فراغت شان را حاصل نمودند.

در این مراسم فراغت لوی درستیز قوای مسلح طی سخنانی از قاطعیت، صبر و استقامت مجاهدین در برابر امتحان الهی یادآوری نموده گفت، "امروز ما با آسایش و امکانات امتحان میشویم، پس متوجه مسؤلیت های مان باشیم و خدمت گزاری به مردم و نظام اسلامی را فراموش نکنیم."

از سوی هم والی بدخشان مجاهدین را به صداقت و ایمانداری در جهت پیشبرد بهتر امور ترغیب نموده و از آنان خواست برای حفاظت از ارزش های بدست آمده از هیچ کوششی دریغ نه ورزند.

این مراسم با سخنرانی ها، اجرای نمایشات نظامی توسط فارغان و اهدای تقدیرنامه ها به پایان رسید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

BACK TO NEWS