سرپرست وزارت دفاع ملی در سفری به زون شرق با مسؤلان و منسوبین قول اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید دیدار کرد

web_admin
جمعه ۱۴۰۲/۵/۱۳ - ۱۵:۲
سرپرست وزارت دفاع ملی در سفری به زون شرق با مسؤلان و منسوبین قول اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید دیدار کرد

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی، در ادامه دید و بازدید از مردم و قطعات و جزوتام های اردوی اسلامی، طی سفر کاری به زون شرق کشور رفت و از قول اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید "رض" بازدید نمود.

سرپرست وزارت دفاع ملی ضمن معاینه قطعه تشريفات، از مرکز تعلیمی این قول اردو دیدن نمود و سپس طی نشستی با مولوی عبدالصبور "ابودجانه" قوماندان قول اردوی ۲۰۱ خالد بن ولید و سایر مسولان وضعیت زون شرق کشور را مورد ارزیابی قرار داد و جهت تامین امنیت هر چه بهتر و برقراری نظم و اصلاحات توصیه و هدایت لازم را صادر نمود.

همچنان سرپرست وزارت دفاع ملی  طی سخنانی از تلاش های شبانه روزی مجاهدین برای تامین امنیت در کشور قدردانی نمود و نیز از آنان خواست با عزم راسخ، توجه جدی به مسولیت های شان داشته باشند و حفاظت از بیت المال و خدمت به نظام اسلامی را در اولویت های کاری شان قرار دهند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۳۹
Background image

دیدار معاون اول وزارت دفاع ملی از لوای دوم مستقر در کنر

الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون نخست وزارت دفاع ملی همراه با شماری از مسؤلان به منظور ارزیابی وضعیت امنیتی عازم ولایت کنر گردید و از لوای دوم عبدالله بن عباس "رض" قول اردوی ۲۰۱ خالد. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۹:۵۶
Background image

پیام تسلیت لوی درستیز قوای مسلح در پی وقوع سیلاب های اخیر درکشور!

با تأسف اطلاع حاصل نمودیم که جمعه گذشته، از  اثر سرازیر شدن سیلاب ها در ولایت های بغلان، بدخشان، تخار، غور و هرات شماری از هموطنان مان جان های شیرین شان را ازدست داده اند. رهبری مقام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

BACK TO NEWS