سرپرست وزارت دفاع ملی با نماینده کشور چین در امور افغانستان دیدار نمود

web_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۲۱:۵۵
سرپرست وزارت دفاع ملی با نماینده کشور چین در امور افغانستان دیدار نمود

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز در دفتر کاری اش، با یوشیایوینگ نماینده جمهوری خلق چین برای افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی ضمن خوش آمدید گویی به آقای یو شیایوینگ، از روابط دوستانه و همکاری های کشور چین به مردم افغانستان یاد نموده گفت: با آمدن امارت اسلامی، روابط دوجانبه با کشورهای همسایه به خصوص چین، روز به روز  مستحکم تر می شود.

همچنان آقای یو شیایوینگ، از برقراری امنیت کامل و ثبات در افغانستان اظهار خوشبینی نموده و بر ادامه کمک و همکاری های جمهوری چین به مردم افغانستان در عرصه اقتصادی و تجارتی تاکید ورزید.

در پایان دوطرف بر تداوم توسعه روابط میان دو کشور همسایه نیز تاکید‌ کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

BACK TO NEWS