سفر لوی درستیز قوای مسلح همراه با یک هیات بلند پایه امارت اسلامی به ولسوالی بلخاب ولایت سرپُل 

s.mohmand
پنجشنبه ۱۴۰۱/۵/۶ - ۹:۳۷
سفر لوی درستیز قوای مسلح همراه با یک هیات بلند پایه امارت اسلامی به ولسوالی بلخاب ولایت سرپُل 

قاری فصیح الدین “فطرت” لوی درستیز قوای مسلح در همراهی با یک هیات بلند رتبه امارت اسلامی که مولوی مزمل معاون وزارت امور داخله و مولوی نجیب الله معاون ریاست عمومی استخبارات نیز ایشان را همراهی می نمودند به ولسوالی بلخاب ولایت سرپُل رفت و از نزدیک با علما، بزرگان، متنفذین و مسولان محلی جهت بررسی اوضاع امنیتی این ولسوالی صحبت نمود و به مسولان هدایات لازم را برای رفع نگرانی های امنیتی مردم صادر نمود.

هم چنان علما، بزرگان و نمایندگان مردم این ولایت حمایت همه جانبه خود را از نظام و نیروهای دفاعی و امنیتی امارت اسلامی اعلام نمودند و خواهان نقش بیشتر دولت در بازسازی و ارایه خدمات عامه به مردم شدند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۲:۳۱
Background image

دیدار و ملاقات هموطنان مقیم خارج از کشور با سرپرست وزارت دفاع ملی

شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، امروز با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۲:۲۵
Background image

معاون اول وزارت دفاع ملی و لوی درستیز قوای مسلح در ویدیو کنفرانس (VTC) مسؤلان قطعات کشور اشتراک نمودند

حافظ محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح و الحاج ملا محمد فاضل "مظلوم" معاون اول وزارت دفاع ملی در ویدیو کنفرانس (VTC) قوماندانان قول اردوها و مسؤلان قطعات و جزوتام ها اشتراک. . .

جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۱:۳۸
Background image

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین قطعات خاص طی مراسم ویژه ی با اشتراک لوی درستیز قوای مسلح و اعضای کابینه حکومت برگزار شد

فراغت ۱۳۳۸ تن منسوبین جوان قطعات خاص وزارت دفاع ملی، امروز طی مراسم ویژه ی با اشتراک قاری محمد فصیح الدین "فطرت" لوی درستیز قوای مسلح، شيخ ندا محمد "ندیم" سرپرست وزارت تحصیلات عالی،. . .

BACK TO NEWS