حافظ محمد فصیح الدین «فطرت» لوی درستیز قوای مسلح در واکنش به سخنان اخیر مقامات نظامی پاکستانی

s.mohmand
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۷ - ۱۶:۱۴
حافظ محمد فصیح الدین «فطرت» لوی درستیز قوای مسلح در واکنش به سخنان اخیر مقامات نظامی پاکستانی

لوی درستیز قوای مسلح افغانستان، ضمن رد اتهامات بی اساس از موجودیت گروه های تروریستی در خاک افغانستان و نیز اظهارت اخیر جنرال منیر «عاصم» لوی درستیز پاکستان را علیه مردم افغانستان توهین آمیز و ناشی از درماندگی مسولان حکومتی آن کشور می داند.

آقای منیر که امنیت یک شهروند کشورش را مهمتر از امنیت و جان تمام مردم افغانستان می داند، در واقع توهین به ارزش های یک ملت مسلمان است. در حالیکه آنان از تامین امنیت شهروندان خود عاجز مانده و تقصیر کوتاهی شان را به دوش دیگران حواله می کنند.

ملت پاکستان، باید در برابر همچو ابراز نظرهای مغرضانه دولت مردان شان که باعث ایجاد نفرت بین دو کشور همسایه و مسلمان می شود، واکنش نشان دهند.

وزارت دفاع ملی، تاکید می دارد که همچو ابراز نظرهای غیر مسولانه، نه تنها مشکل را حل نمیکند؛ بلکه باعث خدشه دار شدن روابط حسنه بین دو کشور همسایه می‌شود.

جهان و مردم افغانستان شجاعت و قهرمانی های نیروهای دفاعی و امنیتی شان را که چگونه برای استقلال و آزادی کشور شان رزمیدند، هنوزم به یاد دارند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۹:۵۶
Background image

پیام تسلیت لوی درستیز قوای مسلح در پی وقوع سیلاب های اخیر درکشور!

با تأسف اطلاع حاصل نمودیم که جمعه گذشته، از  اثر سرازیر شدن سیلاب ها در ولایت های بغلان، بدخشان، تخار، غور و هرات شماری از هموطنان مان جان های شیرین شان را ازدست داده اند. رهبری مقام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

BACK TO NEWS