پیام تسلیت‌ وزارت دفاع ملی به آسیب دیدگان زلزله در زون غرب کشور، کمک‌ و اعزام تیم های بیشتر امداد رسانی در ساحات

web_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۵:۳۳
پیام تسلیت‌ وزارت دفاع ملی به آسیب دیدگان زلزله در زون غرب کشور، کمک‌ و  اعزام تیم های بیشتر امداد رسانی در ساحات

وزارت دفاع ملی، جان‌ باختن و مجروحیت تعداد زیادی از هموطنان زون غرب کشور را در حادثه‌ی غمبار زمین‌لرزه ی روز گذشته تسلیت عرض نموده و برای قربانیان این رویداد جانسوز طلب مغفرت و برای بازماندگان آن از درگاه متعال صبر و اجر می طلبد.

چانچه، تیم‌های مسلکی وزارت دفاع ملی متشکل از منسوبین قوای هوایی، صحیه و سایر با تعهد ایمانداری و خدمت گزاری، از زمان وقوع این حادثه تا اکنون در ساحه حضور داشته و در حال ارایه خدمات رسانی می باشند. 
این وزارت برای رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان زلزله، ضمن اعزام تیم های امداد رسانی بیشتر؛ مبلغ "ده میلیون" افغانی کمک نقدی نیز اختصاص داده و از طریق قول اردوی ۲۰۷ الفاروق به هموطنان زلزله زده رسانیده خواهد شد.

منسوبین اردوی اسلامی ملی با حس ایمانداری و اخلاصمندانه، در هرگونه شرایط آماده ی خدمت به هموطنان عزیز می باشند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر چین در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی امروز، در دفتر کاری اش با آقای جاو شینگ‌ سفیر چین در کابل، دیدار و گفتگو نمودند. سرپرست وزارت دفاع ملی، روابط دیپلوماتیک و همکاری های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۲۱:۳۸
Background image

دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با سفیر کشور آزربايجان در کابل

مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی با آقای الهام "محمدوف" سفیر جمهوری اسلامی کشور آزربایجان در کابل، امروز در دفتر کاری اش دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار سرپرست وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۲۲:۳۷
Background image

دیدار هیئت مالزیایی با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست دفاع ملی 

هیئتی از کشور مالزیا متشکل از نمایندگان وزارت های خارجه، دفاع، امور داخله و نماینده ویژه صدراعظم آن‌کشور که عازم کابل شده بودند امروز، با مولوی محمد یعقوب "مجاهد" سرپرست وزارت دفاع ملی. . .

BACK TO NEWS